näärvös micke??

2009-08-18 @ 17:09:02
jaa men troru:S fan nu är de inte många dagar kvar tills jag flytta :/ känns båda spännande o skrämande but thats life,
ska bli otroligt skönt att slippa härnösand, hit flyttar jag nog aldrig mer igen! fyfan, visst den har sina fina sidor när solen lyser men resten är fan inge bra alls, allt snack som ska gå runt är så onödigt. haha.
så nu är de min sista vecka i h-sand, tänker inte precis fara runt till alla o säga hej då, tillbringar nog min tid hemma hos mamma är sjuk som bara den,.. har inte bloggat på ett bra tag  nu de ber jag om ursäkt för men som ni ser har den blivit om byggd :D hahh

de som hänt den senaste tiden är fan inte mkt bara tagit de lugnt varit halv krasslig så har mest varit hemma :)
nu sitter jag hemma efter ha varit på stan med mamma med feber :S fett drygt men men..,
nä nu ska jag försöka äta lite..

hörs o ses! byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0