Utkast: usch suck ...

2009-08-12 @ 12:34:40
usch suck blää..
ingen bra dag ida.. :(
mår inge vidare alls.. ingen aning om varför heller.. tror de beror på att ja inte har snus eller cigg, har inte fått i mig socker heller... min mat idag har bestått av ett packet nudlar en vanlig grön sallad och nu snart en sorbet nutrulett..
det suger men men vill man vara fin får man lida pin :) 
vet inte om ja får blogga egentligen eftersom den är upptagen av malin nu :P hihi
men behövde skriva lite.. juste glömde, min dricka idag bestod inte av coca cola utan av  VATTEN!!! 

Tusen tack malin för all hjälp jag fått/får :)
i love U 

See yaa XOXO

Kommentarer
Postat av: Anna

;(

2009-08-13 @ 13:24:53
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0