home at last

2009-07-28 @ 19:39:56
äntligen hemma :D 
nyss ätit middag med bror lövstek med pommes haha så jävla gott. ljög lite i förra inlägget ber om ursäkt för de :P va visste på statsfesten men bara i ca 20 min. så jag betala 150 kr för att gå in o sen gå :) var inte alls roligt. men hade tydligen varit mkt bättre på lördagen men va ej där då, va så jävla dålig haha.
nu äre inte långt kvar alls :O 
mindre än 4 veckor kvar tills ja lämmna kära Härnösand, känns väldigt weird..men komma nog gå bra där :) har ju mina vänner så komma ju inte bli helt ensam.,. men man vet ju aldrig hur de komma bli?
men testa man inte så vet man inte hur de bli...

HAHAa när jag loggade in här o skulle skriva så trodde jag att de skulle bli ett långt inlägg :P men tydligen händer de absolut inget intresant i mitt liv så kan inte skriva något :/
måste bättra mig på att skriva o uppdatera.. 

förövrigt är ja så jävla sugen på att dra till Yran och se Lady Gaga & dead By april mfl till helgen
men har inge cash till de såatt  :S 
så vi får se vad som händer till helgen något måste vi ju hitta på =)
nu ska ja skölja ur hårfärgen 

see yaa
xOxO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0