måndag

2009-07-20 @ 16:53:56
sanbbt inlägg.. sitter hos syster ska se film. vet inte än vad men antagligen en vampyr film :)
tack för alla som komenterar jätte roligt att folk läser min blogg igen :)
ska köra en riktig update så fort ja får chansen idag..
har inget internet hemma nämligen men ska vara hos syster idag så ja kan snika internet av henne lite :)

stort problem!!
 jag vill göra om min blogg så den blir mer personlig. men jag suger på de. fatta inte alls vad jag håller på med. plus har ja inget bild program eller så.. :(
så finns de någon som skulle vilja vara snäll o hjälpa mig så skulle jag bli  Jätte glad!!

see ya later XOXO

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaaa, jag grät i minst 45 minuter!! :'( nä men jag satte mig och läste skvaller iställe :P



JAG hoppas verkligen att du gör de, annars jävlar, vem vet, jag kanske "råkar" bli "utslängd" från skolan?! ;p eehehe..

Puss, BIG LOVE! <3

2009-07-20 @ 16:59:01
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: Anna

Öh du! Gurkan... ring mig, puss

2009-07-20 @ 17:02:24
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0