tjennish

2009-07-27 @ 14:25:52
JA är så less.. så less på alla falska personer i min omgivning. allt skitsnack
som jämt ska köras  med...
man tror man känner någon men tydligen inte. eftersom du är så jävla falsk. ja precis DU!! du är äcklig.
men men sånt är livet sånt är livet så mkt falskhet bor det här. den man förlorar vinner man en annan så håll i vännen du har kär.. hhaha
jag är så överaktiv idag med haha. vet inte alls vad ja ska göra eller något alls :P
blir nog film med elin o hucke :) som vanligt =) ska snart dra dit tror jag =)
tadaaddadadadaaaada daaa dadada hmm
jadu vad mer ska jag säga vill se transformers the revenge of the fallen igen med suck
den va riktigt bra tkr ja.. för övrigt så far dumma anna till dumma östersund :S
vet itne när hon kommer hem heller :( dumma anna.. eller de vet ja visste på onsdag men ändå dumma anna
men hon ska väl få ha roligt hon med. gull dumma anna hahah
jvad ska jag skriva nu montro.. prata med lotte på msn ;) de är grejer de :P haha
nä nu ger jag upp har ändå inget vettigt att säga :)

over and out

Kommentarer
Postat av: Anna

hahah störd du är :D Vem är falsk, vavavava!? :O

2009-07-29 @ 19:46:37
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0