Lördag

2009-07-18 @ 16:37:41
yeah im back na nana..
sitter fortfarande i bilen mottligt less nu.. vill hem duscha o dra till stan o dricka öl.
men är inte hemma förens kl sex. men de är ju bättre än 9 på kvällen hehe
ska bli så roligt att träffa lite folk man känner igen och ölen är ju inte särskilt dåligt heller (y)
update om bilfärden
har åkt förbi gävle är i glada hudik nu om ja inte minns fel. eller har vi redan varit där. har inte så stor koll..
joo vi är i hudik. såg en skylt nu.hihi.. slog igen ögonen en stund medans barnen lånade datorn o såg Monster Vs Alien again.
har påbörjat sett den 3 ggr tror ja men sommnar varje gång :) så antagligen är den inte värd att se :P
eller har ingen aning.. medans vi rullar efter vägarna ösnka ja att vi hade en fet limo så man skulle kunna sträcka på sig är man ca 1,80 är de inte så roligt att sitta ihop trängd i en bil i 4-5 timmar.. de suger verkligen..
men snart hemma iaf. schöönt..

kvällens planer

som sagt är snart hemma.då blire att kasta sig in i duschen o fixa sig sen dra in till marika i stan o dricka öl med några kära vänner :) ska bli så mysigt, bra musik vänner o alkohol kan de bli bättre? nej.
kankse blir att man spela kubb med? lät som en riktigt bra ide. brukar bli ganska stojjigt när man fått i sig några öl
hehe. sen blire nog en sväng på krogen med, de är aldrig fel. men har en förmåga att bli ganska dyrt :P
men sånt är livet...

btw andra gångn ja  skriver detta nu så hoppas att bloggen har lust att publicera detta nu o inte ta bort de..

nu tackar jag nog för mig idag. ja jag vet att de är tidigt men när ja komma hem hinner jag inte sitta vid datorn o i stan har jag inte tillgång till en. men i morgon ska jag sätta mig en stund o blogga om hur kvällen blir :)
så ska ni få alla smaskiga detaljer ;)

see ya   XOXO

Kommentarer
Postat av: Anna

inte mitt feeeeeeeeel!!!! :'(



Förresten så ska vi ju grille till veckan? och hitta på massa bus?

2009-07-18 @ 17:27:26
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: Anna

koooooooooooooooom heeeeeeeeeeeem!!!

2009-07-18 @ 17:33:27
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: Anonym

svartskalle

2009-07-18 @ 17:33:42
Postat av: Anna

okej, nu ligger det till såhär, att jag kommer vara inloggad på min blogg via mobilen så de är bara att prata med mig via kommentarer på den, för min lillebror ska ha dotan, okej? kan inte vara inne på msn..

Puss ses:)

2009-07-18 @ 17:47:10
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: Anna

Hallå? Vart tog du vägen?

2009-07-18 @ 17:57:58
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0